zondag 1 september 2013

Easy Hairstyles!

Heeii

Ik heb heel vaak dat ik niet weet wat ik in mijn haar moet doen.
En toen dacht ik ''hé ik ben vast niet de enige'' dus vandaar dit artikel.
Veel leesplezier X




1. The Rope Braid

Stap 1:  Maak een mooie hoge staart.

Stap 2:  Verdeel je staart in twee plukken.

Stap 3:  Draai beide plukken naar rechts
dus allebei de zelfde kant op.

Stap 4:  Heb je ze allebei naar rechts gedraaid?
draai ze dan links om elkaar heen.

 

 

 

2. Vlecht als elastiekje

Stap 1:  Maak weer een hoge staart.

Stap 2:  Deel je staart niet door tweeën,
maar pak iets minder dan 
¼.

Stap 3:  Vlecht het kleine plukje.

Stap 4:  Draai het vlechtje om je staart heen en zet het vast met een paar bobby pins.





3. Dubbele vlecht knot

Stap 1:  Maak weer een hoge staart.



Stap 2:  Verdeel die staart in twee plukken en vlecht
beide plukken


Stap 3:  Draai eerst een van de vlechten over je staart en dan de ander maar wel de andere kant langs





Dit waren de Easy Hairstyles dus ik hoop dat jullie er wat aan hebben
Bedankt voor het bezoeken van mijn blog en Tot Ziens!X

 

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten