zaterdag 7 september 2013

Yay Or Nay?..

Heeix
Ik zat weer eens te googlen zoals gewoonlijk
en kwam een paar misschien wel bizarre make up, Hair trends tegen
Dus kijk mee.X



Splashlight hair


Op zich vind ik deze trend het minst Nay. als het natuurlijke kleuren zijn maar ik zelf zou het denk ik nooit doen. ik heb wel ombre dat vind ik namelijk nog steeds super mooi.


















color blocked make up

Dit vind ik echt een Nay.

ik weet niet hoe ik het moet noemen maar ik krijg een soort circus gevoel. een beetje clowns achtig. Niet?..


Blush explosion

Ik vind blush prachtig echt waar. Maar dit is echt Toooo Muchhh!. Vinden jullie niet?

 

 


Ik hoop dat jullie weer hebben genoten van mijn artikel
Welke vinden jullie de echte NAY of juist wel een YAY.
Tot snel X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten