donderdag 29 augustus 2013

Makkelijke Make-up Look

Haii  :)



vandaag heb ik een look voor jullie gemaakt met budgetmerk producten

dus ga lekker zitten en lees fijn verder X 

Alle namen van de producten en de prijzen onderaan..





1. Ik hou echt niet van foundation BB cream gaat nog wel maar het plakt zo bij mij,
 en geen enkele kleur past bij mijn huidskleur dus voor deze look even geen Foundation, BB cream etc.
Wel glim ik veel van mezelf dus gebruik ik een matte fixing compact powder van Essence.

Zoals je misschien kan zien heeft het een paar mooie 3D lijnen.


2. ik gebruik een oogschaduw basis van Essence over mijn gehele ooglid, om de oogschaduw long lasting te maken
en de kleur intenser te maken












3. nu gaan we verder met de oogschaduw ik gebruik een mooie shimmery blauw van Catrice je kan deze kleur met een kwast aanbrengen maar ik vind hem mooier en intenser als je hem met je vingers aanbrengt.











4. dan nu de eyeliner, deze stap kan je ook gewoon overslaan voor een meer draagbare look, maar ik maak vandaag een mooie wing.
deze eyeliner is van Primark


5. Dan ga ik aan de slag met een mascara de mascara van de Action die zegt dat hij waterproof is
dat is hij ook wel maar niet helemaal waterproof
 ik breng deze mascara gewoon aan op de boven en onderwimpers.


6. En als allerlaatste De Lippen!  :)
ik gebruik een hele mooie koraal achtige kleur van Catrice
ik breng hem dippend aan omdat ik hem anders te fel vind en vind vloeken bij de oogschaduw
                                                                                                                                                    
En dan ben je klaar!


Producten:

     Essence all about matt fixing compact powder  2,99
     Essence I <3 Stage eyeshadow base  3,50
     Catrice Intensif eye wet&dry shadow  3,89
     Primark eyeliner pen 1,99
     Action Max eyes waterproof mascara 0,98
     Catrice Lippenstift  naam: Wheels On Fire  ongeveer 3 euro.


     Ik hoop dat jullie dit artikel leuk vonden
     Vragen, Opmerkingen ik reageer er allemaal op dus laat ze achter bij de comments.

     Bedankt voor het lezen van mijn artikel  Tot snel -XX- Sibel
   
    

Geen opmerkingen:

Een reactie posten