donderdag 5 september 2013

Outfit of the day!

Heii x
het was al best lang geleden dat ik wat geschreven had dus
ik dacht ik heb zin om weer een artikel te schrijven.
dus hier is mijn Outfit of the day.














Ik ga even van beneden naar boven, op de foto hierboven heb ik mijn ballerina's aan.
mijn broek is een super fijn zittende broek van de New Yorker met een soort Aztec printje. Ik hou van deze broek!!!!..










Daarboven heb ik een hemdje aan een simpele zwarte van de C&A.
En daarop een spijker jasje zonder mouwen van PRIMARK.


















Mijn sieraden:
 Een sleutel kettinkje van kruidvat.











Een geluks armbandje uit Egypte.(heb ik altijd om)








Mijn zilveren chevron ring ik heb hem gekregen van mijn vader en moeder, en ben er heel erg gehecht aan en heb hem dus ook altijd om.







En als laatste mijn super coole oorbel van SIX.
ik heb hem gekocht in duitsland, en ben er nog steeds helemaal
gek op!!..
















Dat was mijn Outfit of the day.
Bedankt voor het kijken op mijn blog.
Vragen beantwoord ik zo snel mogelijk Doei!..X

Geen opmerkingen:

Een reactie posten