zaterdag 14 september 2013

How To: Kwasten schoonmaken

Heei
Ik laat jullie vandaag zien hoe ik mijn kwasten schoonmaak
Dus kijk fijn verder!:)



Wat heb je nodig:


1. Een grote kom/bak
    met lauw water

2. En je hebt ook een babyshampoo of tenminste een milde shampoo nodig.
    Ik gebruik die van Zwitsal.

3. En natuurlijk heb je je kwasten nodig haha.



Zoals je kan zien zijn mij kwasten
nodig aan een wasbeurt toe :$









1. Doe wat shampoo in de bak met lauw water.
2. Dip je kwast op de bodem van het water.
3. Wrijf de kwast een beetje op je hand heen en weer (niet te hard!)
4. Zet ze ergens tegenaan met de haren naar beneden zodat het water er uit loopt,
en de haren niet loslaten.


Ik hoop dat jullie er wat aan hadden,
Tot Ziens! X

1 opmerking:

  1. Leuk schatjee
    Ik heb ook een blog
    http://beautytipsvanzoe1.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen